Sunday, March 2

Tersudut Di Dinding Kehinaan

Air mataku berderai lagi,
Tanganku telangkup wajah yang pilu,
Terasa dinginnya dinding dibahuku,
teersudut di dinding kehinaan...

nun jauh di sana,
aku terdengar sahutan mereka,
dalam kehibaan,
mengharap tidak yang lain,
hanya dari Allah yang Esa...

Aku yang masih, di persimpangan,
antara kelesuan dan kealpaan,
masih terduduk mendakap lututku,
air mataku masih berderai laju,
tersudut di dinding kehinaan...

Siapakah aku? Masih menunggu...
Dimanakah aku? Masih mencari...
Bilakah aku, akan bangkit dan pergi,
dari sudut kehinaan ini...

From today's[2/3/08] news that you might have missed:

IOF Bloodbath Claims the Lives of 46 Palestinians including 11 Children.
Belanda sekadar beri amaran - Projek Filem Kritik Al-Quran tidak Dihentikan.
Lagi Kanak-Kanak menjadi Mangsa Serangan Israel
14 more Palestinians killed in ongoing IOF massacres in Gaza
Bleeding Gaza
Tunneling Al-Quds, Al-Aqsa
When God Took Me to Palestine




No comments: